חזון ערכים ו – ODT

by eplaceyossi

חזון ערכים ו – ODT

by eplaceyossi

by eplaceyossi
זמן קריאה < 1 דקה

היום הנחתי סדנת OUT DOOR TRAINING לארגון שמטמיע חזון וערכים. את הסדנא העברתי בשיתוף עם חברת צוקים. אוהד מי שניהל את הסדנא מטעם חברת צוקים ורועי העוזר שלו היו מדהים בסיוע והעזרה. היה יום הדרכה מצוין.

ה- ODT מדהים אותי כל פעם מחדש בעוצמה שלו. איך פעילות השטח מצליחה להציף את כל התכנים הארגוניים הרלבנטיים על פני השטח ומאפשרת התייחסות, דיון ונגיעה בנקודות שאם היו נעשים בחדרי ההדרכה הממוזגים ספק אם ניתן היה לעסוק בהם, שלא לדבר על כל מנגנוני ההגנה שהיו מופעלים כדי להתחמק מעיסוק בסוגיות הארגוניות הרלבנטיות.

יום ODT הוא יום יקר, הוא מחייב תכנון, היערכות מתאימה, עלויות מנחה ועלויות החברה מתפעלת. כדי להפיק את המיטב מיום ODT רצוי למקד את הפעילות כחלק מתהליכי שינוי משמעותיים בארגון ולא כפעילות רווחה, כייף וגיבוש לעובדים ולמנהלים. שימוש ב – ODT לפעילויות כאלה דומה למי שרוכש מכונית מרוץ בעלת יכולת נהיגה מדהימות אבל מעדיף לנהוג בה בהילוך ראשון בלבד.

הסתייעות נכונה וראויה ב – ODT כחלק מהתהליך שינוי/פיתוח ארגוני/פיתוח מנהלים לא רק תאפשר להציג ROI מיום ההדרכה אלא יכולה להתניע לא מעט תהליכים ארגוניים משמעותיים תוך שביעות רצון, אנרגיה וחוויה מעשירה ומלמדת של המשתתפים.

 

 

הקבוצה בפעולה. מצד שמאל אוהד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Top