הדיאטנית, מדריך הכושר והלקוח, משלוש ברמודה

by eplaceyossi

הדיאטנית, מדריך הכושר והלקוח, משלוש ברמודה

by eplaceyossi

by eplaceyossi
זמן קריאה 2 דקות

אני נמנה על אלה שמאותגרים משקלית.  כל מי שעוסק בנושא יודע שתחום הכושר ושמירה על משקל דורש לשלב בין אכילה נכונה לכושר. המועדון בו אני מתאמן מציע הן שרות של דיאטטנית והן מדריך כושר אישי המתאים לך תוכנית אימונים בהתאם מטרות שהגדרת. רק כדי לסבר את האוזן מדובר בעלויות לא זולות כלל.

וכאן מתחיל משלוש ברמודה. מדריך הכושר בונה תוכנית בלי לדבר עם הדיאטטנית, הדיאטטנית בונה תפריט בלי להתייעץ עם המדריך. כאשר יש אי הסכמה ביניהם וזה קורה לא פעם הלקוח (שזה אני), צריך לתאם ביניהם, לסנכרן ולדאוג שייפגשו וייתאמו עמדות. מיותר לציין, שהלקוח נופל לא פעם בין הכסאות.

הלוווווווו, אני הלקוח, אני משלם במיטב כספי, זו העבודה שלכם, זה התפקיד שלכם לתת לי שרות. אני לא עובד אצלכם. לא היה עם מי לדבר. התוצאה, החלפתי מדריך ועברתי לדיאטנית אחרת.

כל זה מוביל אותי לעסוק בסוגיה מדוע בארגונים שאמורים להיות מסונכרנים ומתואמים, לא פעם יד ימין אינה יודעת מה יד שמאל עושה. יש ארגונים בהם כל אגף עסוק בתת אופטימיזציה של עצמו, ואף אחד לא מתייחס לאופטימיזציה הארגונית. אנשי מכירות של יחידה אחת לא מכירים מוצרים ושרותים של יחידה אחרת. מידי פעם שני אנשי מכירות נפגשים במגרש החניה של הלקוח, הם מזהים אחד את השני לפי הלוגו שעל המכונית. כך הם יודעים שהם עובדים באותו ארגון.

מנהלים יקרים, כדי להרוויח, לא צריך רק למכור ללקוחות, נסו מידי פעם להסתכל פנימה על תהליכי העבודה הפנימיים, על ממשקי העבודה בין היחידות השונות, על התאום, העזרה ההדדית והסיוע שיחידה אחת נותנת ליחידה אחרת במערכת אותה אתם מנהלים, אני בטוח שתמצאו הרבה מאוד עלויות נסתרות, עבודות כפולות ולקוחות לא מרוצים.

מפתיע כמה שזה פשוט להתחיל להתמקד בתהליכי העבודה הפנימיים ולשפר אותם.  אבל… למי יש זמן אנחנו בדרך לעוד לקוח מרוצה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Top