הטכנאי יבוא בין 08:00-13:00

by eplaceyossi

הטכנאי יבוא בין 08:00-13:00

by eplaceyossi

by eplaceyossi
זמן קריאה < 1 דקה

כראש תחום דטרגנטים (חומרי ניקוי וכאלה…) בבית, מדיח הכלים נמצא גם הוא באחריותי.
זו אחריות כבדה המחייבת, הכנסת הכלים למדיח, הפעלתו ובסיום הפעולה הוצאת הכלים. מעבר לכך, יש לי אחריות על מלאי חומרי הניקוי וההברקה של המדיח. ואם לא די בכך, אני האחראי הבלעדי על תקינות פעולתו.
הוא שאמרתי, אחריות כבדה.

ביום שבת האחרון, שמתי לב שיש שלולית קטנה מתחת למדיח. זה לא מבשר טובות. מנוע?, משאבה?, צינור?. בשביל זה יש שרות. ביום ראשון על הבוקר הוזמן שרות. המוקדנית בישרה לי שהטכנאי יבוא בין 08:00-13:00. תינתן הודעה של חצי שעה מראש. היום בבוקר צלצלתי לשאול האם יש צפי להערכת בואו של הטכנאי. התשובה הייתה שלא. אחרי 10 דקות המתנה נאמר לי שהקריאה רשומה וזמן הגעת הטכנאי הוא בין שמונה לאחת. על פניו הכל בסדר הם עומדים בתנאי השרות.

אבל…

אפשר גם אחרת. כיוון שהיום אפליקציות מבוססות GPS הן עניין שבשגרה, ניתן לפתח אפליקציה בה הלקוח יכול לעקוב אחר מסלול העבודה של הטכנאי. לדעת האם הוא מתחיל באזור שלו או באזור אחר, כיוון שיש לו תוכנית עבודה, יש בוודאי הערכת זמן לתיקון כל תקלה, ניתן לשער כמה זמן לוקח לו להגיע ממקום למקום, אפשר לדייק יותר בלוחות הזמנים. כלקוח אני יכול להיכנס לאפליקציה ולדעת במידה רבה יותר של סבירות מה הצפי לשעת ההגעה של הטכנאי.

בהפעלת יישומון שרות זה, כולם מרוויחים. כלקוח מתאפשר לי לתכנן את הזמן טוב יותר, יש פחות עומס בשרות הלקוחות כיוון שמצלצלים פחות כדי לוודא את זמני ההגעה של הטכנאי והשרות נתפס וממותג ככזה שהוא בקדמת הטכנולוגיה.

זה באמת לא סיפור גדול. אז למה זה לא קורה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Top