חוויות מהחזרת ציוד.

by eplaceyossi

חוויות מהחזרת ציוד.

by eplaceyossi

by eplaceyossi
זמן קריאה 2 דקות

אמי נפטרה לפני חודשיים וחצי. שמונה שנים אחרי שאבי נפטר, לא רק שאני עובר תקופה לא פשוטה אני צריך להתחיל לסגור מעגלים ולהחזיר ציוד. הוט, בזק ועוד כל מיני.

מגן דוד אדום. כיוון שאמי נפטרה בביתה הוזעקה ניידת טיפול נמרץ שקבעה את מותה. כחודש אחרי, הגיעה דרישת תשלום 189 ש”ח. שילמתי מיד בתום ה – 30. לפני כשבוע, כחודשיים לאחר מותה, מגיעה דרישה תקיפה לתשלום החוב, עם הערה שאם הנושא הוסדר אפשר לראות את הדרישה כמובטלת. בשיחה עם נציגה שאחראית על גביית הכספים התברר שהחוב שולם, אבל המערכות לא הספיקו להתעדכן.

בזק. ניתקתי את הטלפונים, למוקדן הסברתי את סיבת הניתוק. איש לא גר שם יותר. יומיים אחרי הניתוק אני מקבל טלפון מנציגת שרות שמנסה לברר מדוע השרות נותק והאם אני רוצה לחדש את המנוי. הסברתי מדוע השרות נותק, לא חולפים יומיים ועוד טלפון המנסה לברר מדוע השרות נותק והאם אני מעוניין לחדש את השרות. רק אחרי שיחה נזעמת עם שרות לקוחות הוסבר לי שהמערכות לא הספיקו להתעדכן וזה בכלל קבלן חיצוני שעושה להם את השיווק וסליחה וכאלה ולא יקרה שוב, וששמי יוסר מהמאגר.

הוט. אותו סיפור כמו בזק. אחרי הסבר מפורט מדוע השרות נותק מספר שיחות בניסיון לברר מדוע והאם יש עניין לחדש את השרות. עם הוט הייתה גם סאגה בנושא החזרת הממירים והשלטים. מה שנאמר בשיחות הטלפון לא ממש תאם את המכתבים שקבלתי מהם תוך דרישות תקיפות להחזר הציוד אחרת אני אקנס ומי יודע מה עוד.

הבעיה.
החברות האלה הן חברות טכנולוגיות וגם אם אינן כאלה הטכנולוגיה זמינה. היום המערכות מתעדכנות און ליין. אין שום סיבה בעולם שיהיה כזה חוסר תאום וסנכרון הלוקה בחסר בין ממשקים שונים בחברה. בין השרות למכירות ובתוך יחידת הכספים (מגן דוד).

הפתרון.
את הפתרונות צריך לעצב בשתי רמות.
האחת טכנולוגית והיא הפשוטה יחסית לביצוע.
השנייה, רמת המודעות, תפיסת השרות וההבנה שצריך ONE POINT OF CONTACT, ברגע שעדכנת ממשק אחד בחברה, כל שאר הממשקים מעודכנים אוטומטית. בזמן אמת. הטכנולוגיה קיימת. המודעות, ממש לא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Top