יש עוד מקום לשיפור אבל עליתי לרשת

by eplaceyossi

יש עוד מקום לשיפור אבל עליתי לרשת

by eplaceyossi

by eplaceyossi
זמן קריאה 2 דקות

האמת?
אני מתרגש. בחודשיים האחרונים הייתי עסוק בחיבור בין האתר שהיה לי והבלוג בבלוג לי. מיתוג פעילות הייעוץ שאני עושה. לוגו והגדרה מחודשת של תחום הפעילות. הרבה עבודה שבחלקה אני לא ממש חזק. וזה בלשון המעטה. :).

לא הכל נראה כמו שאני רוצה, זה יתוקן בתוך זמן קצר. אבל מתחיל לקבל צורה כמו שאני רוצה. אתר שנועד גם להציג את העבודה שאני עושה. ארגון ארגונים, ובנוסף, להציע חומרים, ידע וניסיון שאני מקווה שיסייעו למי שיקרה את הבלוג והאתר.

אז למי תודה…

יש מספר אנשים שליוו אותי בתהליך הזה.
קודם כל
לעופר ברייר על כך שנתן את הדחיפה באמצעות הקורס שעברתי אצלו. לשרון בג ליבוביץ שעזרה בחשיבה, גיבשה את הקונספט, את המיתוג והכתיבה השיווקית. ועשתה זאת על הצד הטוב ביותר, שאפילו סקפטי כמוני הופתע והכירה לי את  אילה השכל לינר המעצבת שעיצבה את הלוגו. (הסיבה היחידה שאין לה קישור הוא שהאתר שלה בבניה – מי שרוצה את המייל והסלולארי שלה שיבקש ממנו. שווה) אילה “סבלה” ממני אין ספור טלפונים, דיונים ושינויים. על הכל ענתה בסבלנות באדיבות ותוך שותפות אמיתית.

עוד אחד שסבל “מהצקות”, “הטרדות”, שינויים, צורך בהתלבטות והרבה מאוד טלפונים בשעות מוזרות הוא יונתן קליין. יונתן טיפל בכל התחום הטכני של הקמת הבלוג. יעץ, תמך, עזר, סייע, היה שותף בחשיבה ובביצוע. ומופת למתן שרות איכותי ללקוח באופן שריגש אותי לא פעם. אם תחילטו פעם להקים בלוג, אתר או להסתייע באיש מקצוע בתחום, יונתן הוא ההמלצה האולטימטיבית שלי.

מה שעוד לא סגור הוא העיצוב של הבלוג. אני רוצה לשפר אותו. על זה אמון יצחק. יונתן המליץ עליו. ורק זה אומר לי שהכיוון הולך להיות טוב.
תודה לכם על העבודה וסליחה על בלבול המוח.
מקווה שתמצאו באתר ובבלוג ערכים מוספים שיעזרו לכם בעבודתכם.

4 Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Top