פיתוח מנהלים כמוסיף ערך עסקי לארגונים

by eplaceyossi

פיתוח מנהלים כמוסיף ערך עסקי לארגונים

by eplaceyossi

by eplaceyossi
זמן קריאה < 1 דקה

בפברואר האחרון HAY GROUP ו – BUSINESS WEEK פרסמו מחקר העוסק בפיתוח מנהלים בחברות מובילות בעולם. המחקר בחן את 20 הארגונים המובילים בעולם ביחס לארגונים ב – S&P 500

ממצאי המחקר עולות הנקודות המרכזיות הבאות:

  1. שלושת התחומים המרכזיים ש – 20 הארגונים המובילים מעריכים אצל מנהלים הם: ראיה אסטרטגית  67.6%, הוצאה לפועל (ביצוע) 47.6%, ומנהיגות מעצבת 37%.
  2. נקודה מאלפת נוספת היא העובדה שב 20 הארגונים המובילים יש זיקה בין ניהול לתוצאות הכספיות מיד בשנה הראשונה 1.6% לעומת 37%- בקרב הארגונים מרשימת  S&P 500.

הנקודה השנייה מאלפת במיוחד. פירושה שאם ארגון משקיע נכון בפיתוח המנהיגות הניהולית הוא יכול לראות את ההשפעה על התוצאות העסקיות מיד.

המחקר מציין כי אין דרך אחת נכונה לפתח מנהלים, אבל 20 החברות המובילות מפתחות את המנהלים שלהם בדרכים מגוונות כך שייתנו מענה לאתגרים הניצבים בפני החברות תוך התייחסות לשינויים המתרחשים בעולם העסקי.

ונקודה חשובה אחרונה. המחקר מציין כי למרות המשבר הכלכלי של שנה וחצי האחרונות אף אחת מ – 20 החברות המובילות לא ביטלה את צמצמה את ההשקעה בפיתוח המנהיגות הניהולית שלהם.

 תובנות שלי:

  1. פיתוח מנהיגות ניהולית הפסיק מזמן להיות אסופת סדנאות וקורסים במדעי ההתנהגות שהזיקה בינם ובין הצרכים הארגוניים מקרית בהחלט
  2. השקעה נכונה בפיתוח מנהיגות ניהולית מייצרת ערך מוסף לארגונים. יותר מהר ממה שנראה לעין.

אם תלחצו כאן, תוכלו להגיע לממצאים מרכזיים של המחקר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Top