זמן קריאה 2 דקות בפוסט הקודם התייחסתי לאחת הבעיות שמנהלים חווים כאשר הם נכנסים לתפקיד ניהולי חדש – המשך העיסוק בפעילות הקודמת, כשהם לא משתחררים מהתפקיד הקודם וממשיכים להיות מעורבים במה שעשו בעבר, גם ללא צורך. סוג ניהול כזה פגוע בכולם, במנהל עצמו, בעובדיו, במי שהחליף אותו בתפקיד ובארגון שאינו מפיק את התועלת הראויה מעבודתו הניהולית. הקושי הוא בעיקר פסיכולוגי. […]
קרא בהמשך