Day: 4 באפריל 2010

זמן קריאה < 1 דקה לפני מספר ימים פורסמה בגלובס הכתבה הבאה: אני הולך להיות אחד מאלה שהוט תאבד השנה. למה? לפני מספר ימים קבלתי הודעה הביתה שהמבצע שלי בהוט מסתיים ואני מתבקש ליצור קשר עם שרות לקוחות כדי לחדש אותו. אני לקוח של הוט 18 שנה. משנת 1992. במהלך השיחות עם נציגי הלקוחות התברר כי הוט בנתה חבילות שלא […]

קרא בהמשך
Top